30 dni na zwrot lub wymianę

Newsletter

Chcesz skorzystać i otrzymywać informacje o NOWOŚCIACH i PROMOCJACH ? Podaj swój adres e-mail, a od dzisiaj nie przegapisz żadnej okazji na zakup naszego obuwia w wyjątkowej cenie !

Język

Reklamacje

REKLAMACJE

Sklep ma obowiązek dostarczyć Towary wolne od wad w rozumieniu art. 5561 kodeksu cywilnego. Na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady oraz określonych poniżej Klient ma prawo złożenia reklamacji. Przepisy kodeksu cywilnego określające zobowiązanie Spółki i uprawnienia Klienta z tytułu rękojmi przytoczone zostały w wyciągu z przepisów kodeksu cywilnego stanowiącym załącznik nr 3 do Regulaminu Sklepu.

Zgłoszenie reklamacji przez Klienta może, ale nie musi, nastąpić poprzez przesłanie wypełnionego czytelnie FORMULARZA REKLAMACYJNEGO załączonego poniżej do pobrania pocztą na adres:

ZAPATO

ul. Żeromskiego 70a

26-800 Białobrzegi

Zgłaszając reklamację Klient powinien w szczególności określić swoje żądanie związane z wadliwością Towaru (żądania przysługujące z tytułu rękojmi wymienione zostały w formularzu reklamacyjnym).

Różnice pomiędzy wyglądem Towaru dostarczonego w ramach Transakcji, a fotografią na Stronie, wynikające wyłącznie z właściwości urządzeń stosowanych przez Klienta (monitor, wyświetlacz, drukarka itp.), w szczególności różnice w odcieniach, mogą nie zostać uznane za obciążającą Sklep niezgodność Towaru z umową. W przypadku stwierdzenia tego rodzaju różnic (jeżeli powodują one u Klienta obniżenie lub brak satysfakcji z zakupu Towaru) sugerujemy skorzystanie z prawa zwrotu, o którym mowa wyżej. „ZWROTY", niż drogi reklamacyjnej.

Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest wykazanie przez Klienta faktu zawarcia Transakcji. W celu sprawnego przebiegu procesu reklamacyjnego sugeruje się przesłanie wraz z reklamacją dowodu zawarcia Transakcji (najlepiej oryginału faktury VAT) lub w przypadku zamówień składanych poprzez sklep internetowy numeru zamówienia.

Reklamowany towar powinien zostać dostarczony w stanie kompletnym i czystym.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sklep jest odpowiedzialny za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia na Klienta niebezpieczeństwa lub wynikły z przyczyny, która tkwiła w Towarze w tejże chwili. Na ogół nie traktuje się jako wad obciążających Sklep:

    1. uszkodzeń spowodowanych zwykłym, normalnym zużyciem Towaru,
    2. uszkodzeń mechanicznych Towaru,
    3. uszkodzeń spowodowanych nienależytym użytkowaniem Towaru, w szczególności złą konserwacją lub brakiem konserwacji, przemoczeniem, używaniem w sposób niezgodny z przeznaczeniem, lub złym dopasowaniem.

Reklamacji nie podlegają:

  • naturalne zużywanie się obuwia (np. zelówek, fleków, wyściółki)
  • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rozerwania)
  • uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji, wady pogłębione
  • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
  • wygoda obuwia
  • elementy ozdobne np. klamry, guziki, gumki
  • farbowanie obuwia i przebarwienie odzieży w skutek farbowania obuwia z wyściółkami naturalnymi, odbarwienia się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych i materiałów skóropodobnych, plamy powstałe po przemoczeniu obuwia, uszkodzenie powłoki lakierniczej
  • przemoczenia


REKLAMACJE ROZPATRYWANE SĄ W TERMINIE 14 DNI ROBOCZYCH OD DNIA ICH OTRZYMANIA.

Niezależnie od przyczyny zwrotu, wymiany czy reklamacji najważniejsze jest dla nas zadowolenie Klienta dlatego we wszystkich problematycznych sprawach prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, na pewno wspólnie znajdziemy rozwiązanie powstałego problemu.


DO POBRANIA:

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Dane kontaktowe

  • Biuro Obsługi Klienta
  • czynne od poniedziałku do piątku w godz. 10 - 18
    e-mail:
    sklep@zapato.com.pl
    telefon:
    (+48) 22 400-05-94 lub (+48) 733-736-515
  • ZAPATO
    ul. Bukowińska 26c/1
    02-703 Warszawa
Sklep internetowy Shoper.pl