pytania? zadzwoń!

BIURO OBSŁUGI: (+48) 733-736-515 MAIL: SKLEP@ZAPATO.COM.PL

BEZPŁATNY ZWROT

Zwrotu obuwia możesz dokonać w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki


Spakuj produkty i uzupełnij formularz

W pierwszej kolejności prosimy Cię o wypełnienie formularza zwrotu który został dołączony do przesyłki. Sprawdź dokładnie czy wszystkie dane zawarte w formularzu są czytelne i poprawne.

Jeśli nie posiadasz formularza zwrotu możesz pobrać jego wzór klikając tutaj

Wypełniony formularz włóż do pudełka z butami i zapakuj starannie przesyłkę korzystając z opakowania w którym została ona doręczona. Jeśli opakowanie uległo zniszczeniu podczas transportu owiń przesyłkę w papier lub folię i oklej taśmą.


Odeślij zamówienie - masz na to aż 30 dni!

Paczkę ze zwracanym zamówieniem możesz odesłać bezpłatnie korzystając z firmy kurierskiej DHL. Aby umówić kuriera po odbiór przesyłki wejdź na stronę www.dhl24.com.pl/serwis/zapato/ i kliknij w polecenie "wygeneruj list przewozowy dla przesyłki zwrotnej", przejdź dalej i postępuj zgodnie z instrukcją. Pamiętaj aby koniecznie wydrukować list przewozowy i przekazać go kurierowi. Kurier nie ma możliwości odebrania przesyłki bez wydrukowanego listu przewozowego! 

Możliwość skorzystania z bezpłatnego zwrotu dotyczy tylko przesyłek których adres doręczenia znajduje się na terenie Polski. Przesyłki wysyłane zagranicę należy odesłać na własny koszt na adres podany poniżej.

Jeśli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu możesz odesłać zamówienie w na własny koszt. W takim przypadku wyślij do nas przesyłkę w dowolny sposób na adres:

ZAPATO

ul. Piekarska 33

26-800 Białobrzegi

Ważne! Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem. Zwrotowi nie podlega obuwie wykonane na specjalne zamówienie (poszerzane, zwężane, z ujętymi lub dodanymi elementami).


Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków następuje najpóźniej w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki przelewem bankowym na konto z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności kartą, poprzez przelewy24 lub PayPal zwrot wykonany będzie na konto (kartę) z którego zrealizowano płatność. Przy płatności przy odbiorze zwrot zostanie przekazany na konto wskazane w formularzu. 

O zwrocie środków poinformujemy Cię mailowo w dniu wysłania przelewu.

 

DO POBRANIA:

FORMULARZ ZWROTU PRODUKTU

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl