pytania? zadzwoń!

BIURO OBSŁUGI: (+48) 733-736-515 MAIL: SKLEP@ZAPATO.COM.PL

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

1. Jaki status ma moje zamówienie/w jakim terminie przesyłka zostanie wysłana?

O każdej zmianie statusu zamówienia poinformujemy Cię mailowo. Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych, pamiętaj, że buty wykonujemy specjalnie dla Ciebie, stąd taki termin na wysyłkę Twojej paczki.

 

2. Link do śledzenia przesyłki nie działa / numer listu przewozowego jest niepoprawny.

Numer listu przewozowego w większości przypadków aktywuje się z opóźnieniem. Jeśli otrzymałeś od nas informacje o wysyłce paczki wraz z numerem listu przewozowego i adresem do śledzenia przesyłki, to maksymalnie w ciągu 24 godzin będzie on widoczny na stronie przewoźnika.

 

3. Czy można określić godzinę dostawy?

Wybierając przesyłkę firmą kurierską DHL lub UPS niestety nie ma możliwości sprecyzowania dokładnych godzin dostawy. Wybierając wysyłkę firmą DHL w dniu dostawy, otrzymasz smsa z informacją o planowanych godzinach doręczenia przesyłki. Możesz również samodzielnie śledzić losy paczki na stronie firmy kurierskiej lub kontaktując się z Infolinią przewoźnika

Kurier DHL https://sprawdz.dhl.com.pl/  Biuro Obsługi Klienta + 48 42 6 345 345

Kurier UPS: https://www.ups.com/track?loc=pl_PL/ Biuro Obsługi Klienta 48 22 489 48 77

Paczkomaty InPost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek Biuro Obsługi Klienta: 722 444 000

 

4. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Jeśli wybrałaś/eś płatność przelewem online lub przelewem zwykłym i nie opłaciłaś/eś swojego zamówienia w terminie 5 dni, to system automatycznie anulował takie zamówienie z uwagi na brak płatności. W takim wypadku prosimy o ponowne złożenie zamówienia lub kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

5. Czy produkty można obejrzeć przed zakupem?

Tak, produkty można obejrzeć i przymierzyć bezpośrednio w naszej pracowni w Białobrzegach przy ul. Piekarskiej 33 lub w jednym z naszych punktów w Gdyni lub Szczecinie.

 

6. Zależy mi na czasie, czy można przyśpieszyć termin realizacji zamówienia? 

Standardowo termin realizacji zamówienia wynosi 7 dni roboczych. Jeśli zależy Ci na czasie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, sprawdzimy, co da się zrobić. Pamiętaj tylko, że nasze buty robimy ręcznie na Twoje zamówienie, zatem w przypadku dużej ilości zamówień nie uda nam się skrócić tego czasu. 

 

7. W jaki sposób skorzystać z darmowej dostawy? 

Jeśli chcesz skorzystać z darmowej dostawy, zapłać za zamówienie z góry przelewem bankowym, kartą lub poprzez PayPal. 

 

8. Czy produkty można odebrać osobiście? 

Tak. Zamówienia można odebrać osobiście w następujących miejscach:

- w naszej pracowni w Białobrzegach przy ul. Piekarskiej 33 od poniedziałku do piątku między 9 a 17 

- w Centrum Handlowym Klif w Gdyni w sklepie Jungle Chick, poniedziałku do soboty w godzinach od 9 do 21, w niedziele handlowe od 10 do 20.  

- w Galerii Ster w Szczecinie w sklepie Young Store, poniedziałku do soboty w godzinach od 9 do 21, w niedziele handlowe od 10 do 20.  

 

9. Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów wraz z naszą poradą, jak wybrać rozmiar. Wymiary podane w tabeli są orientacyjne, dlatego jeśli będziesz mieć wątpliwości, jaki rozmiar będzie odpowiedni, sprawdź opinie innych Klientów lub skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy!

 

10. Co mogę zrobić jeśli rozmiar jest nieodpowiedni? 

Możesz zwrócić lub wymienić buty w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. 

 

11. Jak bezpłatnie zwrócić produkt?

Bezpłatny zwrot możliwy jest poprzez firmę kurierską DHL. Aby umówić kuriera po odbiór przesyłki należy wygenerować list przewozowy korzystając z formularza dostępnego na stronie https://dhl24.com.pl/serwis/zapato/ . Ważne! Kurier odbierze paczkę tylko jeśli wydrukujesz list przewozowy! 

 

12. Jak wymienić produkt?

Odeślij buty w dowolny sposób (na swój koszt) na nasz adres ZAPATO ul. Piekarska 33 26-800 Białobrzegi. Dołącz do przesyłki formularz wymiany, który został dołączony do paczki. Jeśli nie posiadasz formularza, możesz go pobrać w tym miejscu Przesyłka z nowymi butami zostanie wysłana w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki. 

 

13. Ile czasu mam na zwrot towaru?

Na zwrot towaru masz 30 dni liczone od dnia otrzymania przesyłki.

 

14. Ile czasu mam na wymianę towaru?

Na wymianę towaru masz 30 dni liczone od dnia otrzymania przesyłki.

 

15. Czy mogę zwrócić buty z wyprzedaży / outletu?

Tak.

 

16. Czy mogę zwrócić buty wykonane na indywidualne zamówienie?

Nie, towar wykonany na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi. Dotyczy to butów w których dokonywaliśmy przeróbek lub modyfikacji zgodnie z Twoimi wskazówkami.

 

17. Czy paczka ze zwrotem już dotarła?

Po odebraniu paczki z przesyłką zwrotną wyślemy do Ciebie wiadomość potwierdzającą przyjęcie zwrotu. Jeśli nie otrzymałeś takiej wiadomości, to znaczy że nadal czekamy na paczkę od Ciebie.

 

18. Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócony towar?

Zwrot środków dokonywany jest maksymalnie w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej.

 

19. Jak złożyć reklamacje?

Aby zareklamować buty prosimy odeślij je na nasz adres ZAPATO ul. Piekarska 33 26-800 Białobrzegi. Będziemy wdzięczni, jeśli do przesyłki dołączysz formularz reklamacyjny dostępny TUTAJ lub inną informację z opisem wady oraz swoimi danymi. 

 

20. W jakim terminie otrzymam odpowiedź na reklamacje? 

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni liczonych od dnia otrzymania przesyłki. 

 

21. Nie otrzymałam potwierdzenia złożenia zamówienia.

W pierwszej kolejności sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce mailowej. Jeśli nie znajdziesz tam potwierdzenia złożenia zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub złóż nowe zamówienie.

 

22. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie? 

Tak, zamówienia przyjmujemy pod numerem  (+48) 733-736-515 od poniedziałku do piątku między godziną 9:00 a 17:00

 

23. Nie otrzymałam kodu rabatowego za zapisanie się do newslettera.

W pierwszej kolejności sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce mailowej. Jeśli nie znajdziesz tam wiadomości od nas, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

24. W jaki sposób otrzymam zwrot środków za zamówienie?

Zwrot następuje na konto z którego dokonywana była płatność, a w przypadku płatności kartą na kartę z której dokonano wpłaty. Jeśli płaciłaś/eś za przesyłkę u kuriera, zwrot nastąpi na konto które zostało wskazane w formularzu zwrotu. 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl