pytania? zadzwoń!

BIURO OBSŁUGI: (+48) 48 613 38 02

MAIL: sklep@zapato.com.pl

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

1. Jaki status ma moje zamówienie/w jakim terminie przesyłka zostanie wysłana?

O każdej zmianie statusu zamówienia poinformujemy Cię mailowo. Czas wysyłki zamówienia podawany jest przy każdym produkcie oraz w wiadomościach mailowych dotyczących zamówienia. Pamiętaj, że buty wykonujemy specjalnie dla Ciebie, stąd termin wysyłki jest nieco dłuższy niż w innych sklepach internetowych.

 

2. Link do śledzenia przesyłki nie działa / numer listu przewozowego jest niepoprawny.

Numer listu przewozowego w większości przypadków aktywuje się z opóźnieniem. Jeśli otrzymałeś od nas informacje o wysyłce paczki wraz z numerem listu przewozowego i adresem do śledzenia przesyłki, to maksymalnie w ciągu 24 godzin będzie on widoczny na stronie przewoźnika.

 

3. Czy można określić godzinę dostawy?

Wybierając przesyłkę kurierską niestety nie ma możliwości sprecyzowania dokładnych godzin dostawy. W dniu dostawy otrzymasz smsa z informacją o planowanych godzinach doręczenia przesyłki. Możesz również samodzielnie śledzić losy paczki na stronie firmy kurierskiej lub kontaktując się z Infolinią przewoźnika.

Kurier DHL https://sprawdz.dhl.com.pl/  Biuro Obsługi Klienta + 48 42 6 345 345

Kurier DPD: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke Biuro Obsługi Klienta +48 22 577 55 55 lub 801 400 373. 

Paczkomaty InPost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek Biuro Obsługi Klienta: 722 444 000

 

4. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Jeśli wybrałaś/eś płatność przelewem online lub przelewem zwykłym i nie opłaciłaś/eś swojego zamówienia w terminie 3 dni roboczych, to system automatycznie anulował takie zamówienie z uwagi na brak płatności. W takim wypadku prosimy o ponowne złożenie zamówienia lub kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

5. Czy produkty można obejrzeć przed zakupem?

Tak, produkty można obejrzeć i przymierzyć bezpośrednio w naszej pracowni w Białobrzegach przy ul. Piekarskiej 33. Przed przybyciem warto skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie w celu sprawdzenia dostępności danego fasonu.

 

6. Zależy mi na czasie, czy można przyśpieszyć termin realizacji zamówienia? 

Jeśli zależy Ci na czasie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, sprawdzimy, co da się zrobić. Pamiętaj tylko, że nasze buty robimy ręcznie na Twoje zamówienie, zatem w przypadku dużej ilości zamówień nie uda nam się skrócić tego czasu. 

 

7. W jaki sposób skorzystać z darmowej dostawy? 

Jeśli chcesz skorzystać z darmowej dostawy, zapłać za zamówienie z góry szybkim przelewem online, przelewem bankowym, kartą lub poprzez PayPal. 

 

8. Czy produkty można odebrać osobiście? 

Tak. Zamówienia można odebrać osobiście w naszej pracowni w Białobrzegach przy ul. Piekarskiej 33 od poniedziałku do piątku między 9 a 17.

 

9. Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów wraz z naszą poradą, jak wybrać rozmiar. Wymiary podane w tabeli są orientacyjne, dlatego jeśli będziesz mieć wątpliwości, jaki rozmiar będzie odpowiedni, sprawdź opinie innych Klientów lub skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy!

 

10. Co mogę zrobić jeśli rozmiar jest nieodpowiedni? 

Możesz zwrócić buty w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki i złożyć zamówienie na nową parę w mniejszym lub większym rozmiarze.

 

11. Jak bezpłatnie zwrócić produkt?

Bezpłatny zwrot możliwy jest poprzez Paczkomaty InPost. Kod zwrotu wygenerujesz na stronie szybkiezwroty.pl. Szczegółowa instrukcję zwrotu znajdziesz tutaj: https://zapato.com.pl/zwrot

 

12. Jak wymienić produkt?

Odeślij buty darmowym zwrotem przez Paczkomaty InPost i złóż nowe zamówienie na parę, którą chcesz otrzymać.

  

13. Ile czasu mam na zwrot towaru?

Na zwrot towaru masz 30 dni liczone od dnia otrzymania przesyłki.

 

14.  Czy mogę zwrócić buty z wyprzedaży/outletu?

Tak.

 

15. Czy mogę zwrócić buty wykonane na indywidualne zamówienie?

Nie, towar wykonany na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi. Dotyczy to butów w których dokonywaliśmy przeróbek lub modyfikacji zgodnie z Twoimi wskazówkami.

 

16. Czy paczka ze zwrotem już dotarła?

Po odebraniu paczki z przesyłką zwrotną wyślemy do Ciebie wiadomość potwierdzającą przyjęcie zwrotu. Jeśli nie otrzymałeś takiej wiadomości, to znaczy że nadal czekamy na paczkę od Ciebie.

 

17. Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócony towar?

Przelewy zwrotne staramy się realizować niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki z zamówieniem. Zwrot środków dokonywany jest maksymalnie w ciągu 14 dni.

 

18. Jak złożyć reklamacje?

Aby zareklamować buty, prosimy, odeślij je na nasz adres ZAPATO ul. Piekarska 33 26-800 Białobrzegi. Będziemy wdzięczni, jeśli do przesyłki dołączysz formularz reklamacyjny dostępny TUTAJ lub inną informację z opisem wady oraz swoimi danymi. 

 

19. W jakim terminie otrzymam odpowiedź na reklamacje? 

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni liczonych od dnia otrzymania przesyłki. 

 

20. Nie otrzymałam potwierdzenia złożenia zamówienia.

W pierwszej kolejności sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce mailowej. Jeśli nie znajdziesz tam potwierdzenia złożenia zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub złóż nowe zamówienie.

 

21. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie? 

Tak, zamówienia przyjmujemy pod numerem  (+48) 733-736-515 od poniedziałku do piątku między godziną 9:00 a 17:00

 

22. Nie otrzymałam kodu rabatowego za zapisanie się do newslettera.

W pierwszej kolejności sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce mailowej. Jeśli nie znajdziesz tam wiadomości od nas, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

23. W jaki sposób otrzymam zwrot środków za zamówienie?

Zwrot następuje na konto, z którego dokonywana była płatność, a w przypadku płatności kartą na kartę, z której dokonano wpłaty. Jeśli płaciłaś/eś za przesyłkę u kuriera, zwrot nastąpi na konto, które zostało wskazane w formularzu zwrotu. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium