30 dni na zwrot lub wymianę

Newsletter

Chcesz skorzystać i otrzymywać informacje o NOWOŚCIACH i PROMOCJACH ? Podaj swój adres e-mail, a od dzisiaj nie przegapisz żadnej okazji na zakup naszego obuwia w wyjątkowej cenie !

Język

Zwroty

30 dniowe prawo zwrotu!

Darmowy zwrot dla zarejestrowanych Klientów !

Chcesz zwrócić towar? Zrób to tak:

Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu, w tym celu:

1. Wejdź na stronę http://www.dhl24.com.pl/serwis/zapato/ i kliknij w polecenie "wygeneruj list przewozowy dla przesyłki zwrotnej". UWAGA! Strona wyświetla się poprawnie wyłącznie na komputerach, w chwilę obecną nie ma możliwości wygenerowania listu listu przewozowego przy użyciu urządzenia mobilnego!  

2. Jeśli nie posiadasz jeszcze wydrukowanego i wypełnionego formularza zwrotu kliknij w pole "formularz zwrotu produktu". Jeśli nie posiadasz opakowania zwrotnego dla swojej przesyłki zaznacz pole "Potrzebny foliopak". Na koniec zaakceptuj Regulamin świadczenia usług przewozowych i pocztowych firmy DHL i naciśnij przycisk "dalej"

3. Wpisz adres z którego kurier będzie mógł odebrać przesyłkę i naciśnij przycisk "dalej". Dokładny termin oraz godziny odbioru paczki ustalisz w następnym kroku.

4. Wybierz datę oraz godzinę przyjazdu kuriera i naciśnij przycisk "zapisz"

5. Na podany przez Ciebie w poprzednim kroku adres mailowy zostanie przesłany list przewozowy który należy wydrukować i przekazać kurierowi wraz z przesyłką zwrotną. Możesz także ściągnąć list przewozowy bezpośrednio z serwisu klikając na pole "pobierz".  UWAGA! Jeśli chcesz odwołać przyjazd kuriera lub we wprowadzonym przez Ciebie liście przewozowym znajdują się błędy kliknij polecenie "usuń przesyłkę". W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących odbioru przesyłki prosimy o kontakt bezpośrednio z firmą DHL pod numerem telefonu +48 42 6 345 345 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 20.00 oraz w soboty między godziną 8.00 - 16.00 podając numer zlecenia dla wygenerowanej przez siebie przesyłki zwrotnej.

UWAGA!

Bezpłatny zwrot zamówienia możliwy jest wyłącznie dla Klientów zakładających konto podczas składania danego zamówienia! W przypadku dokonania późniejszej rejestracji bezpłatny zwrot możliwy będzie dla kolejnych zamówień, złożonych po dniu dokonania rejestracji!

 

Jeśli nie posiadasz konta w naszym sklepie odeślij paczkę na nasz adres ponosząc koszty przesyłki zwrotnej:

1. Jeśli przy składaniu zamówienia nie dokonałeś rejestracji i nie założyłeś konta w sklepie prosimy o wypełnienie formularza zwrotu produktu który znajduje się tutaj lub włożenie do pudełka jakiejkolwiek informacji z numerem konta na który ma zostać dokonany zwrot (informacja ta może być napisana na fakturze którą otrzymałeś do butów) i odesłanie paczki na własny koszt na nasz adres:

ZAPATO

ul. Piekarska 33

26-800 Białobrzegi

2. Paczkę odesłać możesz w dowolny sposób ponosząc koszty przesyłki zwrotnej. UWAGA! Przesyłki pobraniowe nie będą odbierane. Zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulaminem naszego sklepu zwrot środków za zamówienie nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu przez Sprzedającego.

Korzystanie z sugerowanej procedury zwrotnej nie ogranicza w żaden sposób praw klienta do odstąpienia od umowy wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271).

Zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta możliwość zwrotu nie występuje gdy towar wykonany został na indywidualne zamówienie Klienta (dotyczy to butów wykonanych na specjalne zamówienie z poszerzaną lub zwężaną cholewką a także obuwia które na życzenie Klienta zostało dla niego zmodyfikowane)

UWAGA! ZWROTOM NIE PODLEGA TOWAR WYKONANY NA SPECJALNE ZAMÓWIENIE
(OBUWIE POSZERZANE, ZWĘŻANE, Z DODANYMI LUB UJĘTYMI ELEMENTAMI)!

 

DO POBRANIA:

FORMULARZ ZWROTU PRODUKTU

Dane kontaktowe

  • Biuro Obsługi Klienta
  • czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9 - 17
    e-mail:
    sklep@zapato.com.pl
    telefon:
     (+48) 733-736-515
  • ZAPATO
    ul. Piekarska 33
    26-800 Białobrzegi
{nocache:54045429e74a27c1693c8608e0c2f575#0}
Sklep internetowy Shoper.pl