


W jaki sposób mogę zareklamować produkt?
Spakuj produkt i uzupełnij formularz
W pierwszej kolejności prosimy Cię o wypełnienie formularza reklamacyjnego, jego wzór możesz pobrać klikając tutaj
Wypełniony formularz włóż do pudełka z butami i zapakuj starannie przesyłkę owijając ją w papier lub folię i oklej taśmą.
Paczkę odeślij do nas
Wyślij do nas przesyłkę w dowolny sposób na adres:
ZAPATO
ul. Piekarska 33
26-800 Białobrzegi
Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni
Po otrzymaniu przesyłki maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych rozpatrzymy Twoją reklamację. Zależy nam na pełnej satysfakcji naszych Klientów dlatego zrobimy co w naszej nocy żeby naprawić zaistniały problem i usunąć ewentualną wadę. Poinformujemy Cię mailowo o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
DO POBRANIA: