pytania? zadzwoń!

BIURO OBSŁUGI: (+48) 733-736-515 MAIL: SKLEP@ZAPATO.COM.PL

REKLAMACJE

W jaki sposób mogę zareklamować produkt?


Spakuj produkt i uzupełnij formularz 

W pierwszej kolejności prosimy Cię o wypełnienie formularza reklamacyjnego, jego wzór możesz pobrać klikając tutaj

Wypełniony formularz włóż do pudełka z butami i zapakuj starannie przesyłkę owijając ją w papier lub folię i oklej taśmą.


Paczkę odeślij do nas

Wyślij do nas przesyłkę w dowolny sposób na adres:

ZAPATO

ul. Piekarska 33

26-800 Białobrzegi 


Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni

Po otrzymaniu przesyłki maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych rozpatrzymy Twoją reklamację. Zależy nam na pełnej satysfakcji naszych Klientów dlatego zrobimy co w naszej nocy żeby naprawić zaistniały problem i usunąć ewentualną wadę. Poinformujemy Cię mailowo o sposobie rozpatrzenia reklamacji. 

 

DO POBRANIA:

FORMULARZ REKLAMACYJNY

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl