pytania? zadzwoń!

BIURO OBSŁUGI:    (+48) 48 613 38 02

MAIL: SKLEP@ZAPATO.COM.PL

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
WYMIANA

Buty możesz wymienić w ramach tego samego zamówienia w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. 

Możesz to zrobić w następujący sposób:Spakuj produkt i uzupełnij formularz 

W pierwszej kolejności prosimy Cię o wypełnienie formularza wymiany, który został dołączony do przesyłki. Sprawdź dokładnie, czy wszystkie dane zawarte w formularzu są czytelne i poprawne.

Jeśli nie posiadasz formularza wymiany, możesz pobrać jego wzór klikając tutaj

Wypełniony formularz włóż do pudełka z butami i zapakuj starannie przesyłkę, korzystając z opakowania, w którym została ona doręczona. Jeśli opakowanie uległo zniszczeniu podczas transportu, owiń przesyłkę w papier lub folię i oklej taśmą.

Pamiętaj!  W naszym sklepie obowiązuje 30-dniowy termin na zwrot towaru i liczony jest on od momentu otrzymania zamówienia. Jeśli przed dokonaniem zwrotu wymieniałeś buty, 30 dniowy termin na zwrot liczony jest od dnia otrzymania pierwszej pary butów!


Odeślij zamówienie - masz na to aż 30 dni!

Wyślij do nas przesyłkę w dowolny sposób we własnym zakresie na adres:

ZAPATO

ul. Piekarska 33

26-800 Białobrzegi 

 

Uwaga! Jeśli skorzystasz z darmowego zwrotu przez Paczkomaty InPost, podczas wysyłki obuwia na wymianę zostanie naliczony koszt dostawy w wysokości 15 złotych, płatny przy odbiorze paczki.

Opcjonalnie opłatę za przesyłkę możesz uiścić na nasze konto: 60 1140 2017 0000 4602 1290 2702, wpisując w tytule przelewu: "Opłata za wysyłkę wymiany - zamówienie (tu wpisz numer zamówienia)".

Oczekuj na nową przesyłkę

Paczkę z nową parą wyślemy do Ciebie w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania Twojej przesyłki. O wysyłce poinformujemy Cię mailowo, podając numer listu przewozowego oraz link, gdzie będzie można sprawdzać status paczki. 

 

DO POBRANIA

FORMULARZ WYMIANY

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium