pytania? zadzwoń!

BIURO OBSŁUGI: (+48) 48 613 38 02

MAIL: sklep@zapato.com.pl

BEZPŁATNY ZWROT
Zwrotu obuwia możesz dokonać w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki

 

Spakuj produkty i uzupełnij formularz

W pierwszej kolejności prosimy Cię o wypełnienie formularza zwrotu który został dołączony do przesyłki. Sprawdź dokładnie czy wszystkie dane zawarte w formularzu są czytelne i poprawne.

Jeśli nie posiadasz formularza zwrotu, sprawdź swoją skrzynkę mailową. Kopia formularza została dołączona do powiadomienia o wysyłce Twojego zamówienia.

Wypełniony formularz włóż do pudełka z butami i zapakuj starannie przesyłkę korzystając z opakowania w którym została ona doręczona. Jeśli opakowanie uległo zniszczeniu podczas transportu owiń przesyłkę w papier lub folię i oklej taśmą.


Odeślij zamówienie - masz na to aż 30 dni!

Paczkę ze zwracanym zamówieniem możesz odesłać bezpłatnie poprzez Paczkomaty InPost. Aby zwrócić przesyłkę wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/, z rozwijanej listy wybierz nasz sklep internetowy (ZAPATO), kliknij w ikonkę "zwróć teraz" i postępuj dalej zgodnie z instrukcją.

Możliwość skorzystania z bezpłatnego zwrotu dotyczy tylko przesyłek, których adres doręczenia znajduje się na terenie Polski. Przesyłki wysyłane za granicę należy odesłać na własny koszt na adres podany poniżej.

Jeśli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu poprzez Paczkomaty InPost, możesz odesłać zamówienie na własny koszt. W takim przypadku wyślij do nas przesyłkę w dowolny sposób bezpośrednio na adres:

ZAPATO

ul. Piekarska 33

26-800 Białobrzegi

 

Ważne! Przy zwrocie we własnym zakresie prosimy o nieodsyłanie towaru do jednego z Paczkomatów InPost w Białobrzegach. Z przyczyn logistycznych takie przesyłki nie będą odbierane. Paczkę należy nadać bezpośrednio na adres naszej siedziby podany powyżej.

 

Nie przyjmujemy paczek zwrotnych wysyłanych do nas za pobraniem.

Zwrotowi nie podlega obuwie wykonane na specjalne zamówienie (poszerzane, zwężane, z ujętymi lub dodanymi elementami).

Uwaga! Maksymalne wymiary paczki paczkomatowej wynoszą 41 × 38 × 64 cm. Jeśli Twoja przesyłka przekracza podane wymiary, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

 


Poczekaj na zwrot środków

Pieniądze zwrócimy Ci najpóźniej w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki. W praktyce przelew realizujemy zwykle w ciągu 2-3 dni roboczych od przyjęcia zwrotu towaru. W dniu zlecenia przelewu poinformujemy Cię o tym mailowo.

W przypadku płatności kartą, przez przelewy24 lub PayPal środki przekażemy na to samo konto (tą samą kartę), z którego otrzymaliśmy wpłatę za zamówienie. W przypadku płatności za pobraniem przelew wykonamy na konto wskazane w formularzu zwrotu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium