pytania? zadzwoń!

BIURO OBSŁUGI: (+48) 48 387 27 00 

MAIL: SKLEP@ZAPATO.COM.PL

BEZPŁATNY ZWROT

Zwrotu obuwia możesz dokonać w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki


Spakuj produkty i uzupełnij formularz

W pierwszej kolejności prosimy Cię o wypełnienie formularza zwrotu który został dołączony do przesyłki. Sprawdź dokładnie czy wszystkie dane zawarte w formularzu są czytelne i poprawne.

Jeśli nie posiadasz formularza zwrotu możesz pobrać jego wzór klikając tutaj

Wypełniony formularz włóż do pudełka z butami i zapakuj starannie przesyłkę korzystając z opakowania w którym została ona doręczona. Jeśli opakowanie uległo zniszczeniu podczas transportu owiń przesyłkę w papier lub folię i oklej taśmą.


Odeślij zamówienie - masz na to aż 30 dni!

 

Paczkę ze zwracanym zamówieniem możesz odesłać bezpłatnie poprzez Paczkomaty InPostAby zwrócić przesyłkę wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/, z rozwijanej listy wybierz nasz sklep internetowy (ZAPATO), kliknij w ikonkę "zwróć teraz" i postępuj dalej zgodnie z instrukcją.

Możliwość skorzystania z bezpłatnego zwrotu dotyczy tylko przesyłek których adres doręczenia znajduje się na terenie Polski. Przesyłki wysyłane zagranicę należy odesłać na własny koszt na adres podany poniżej.

Jeśli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu poprzez Paczkomaty InPost możesz odesłać zamówienie w na własny koszt. W takim przypadku wyślij do nas przesyłkę w dowolny sposób na adres:

ZAPATO

ul. Piekarska 33

26-800 Białobrzegi

Ważne! Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem. Zwrotowi nie podlega obuwie wykonane na specjalne zamówienie (poszerzane, zwężane, z ujętymi lub dodanymi elementami).

Pamiętaj!  Termin 30 dni na zwrot przesyłki liczony jest od momentu otrzymania zamówienia. Jeśli przed dokonaniem zwrotu wymieniałeś buty 30 dniowy termin na zwrot liczony jest od dnia otrzymania pierwszej pary butów!


Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków następuje najpóźniej w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki przelewem bankowym na konto z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności kartą, poprzez przelewy24 lub PayPal zwrot wykonany będzie na konto (kartę) z którego zrealizowano płatność. Przy płatności przy odbiorze zwrot zostanie przekazany na konto wskazane w formularzu. 

O zwrocie środków poinformujemy Cię mailowo w dniu wysłania przelewu.

 

DO POBRANIA:

FORMULARZ ZWROTU PRODUKTU

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
!>
Sklep internetowy Shoper Premium